0
Grozs

Ir tukšs

Kopā: 0.00 €
+
0
Kategorijas
Atpakaļ
Preču atteikuma un atgriešanas tiesības
Produkta atgriešana vai aizstāšana
KĀ ATGRIEZT PRODUKTU?

Mums ir svarīgi, lai jūs būtu apmierināti ar savu pirkumu. Tomēr, ja kādu iemeslu dēļ neesat apmierināts ar savu produktu, 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas varat vienkārši uzsākt atgriešanas procesu, izmantojot personisko kontu.

Kā atgriezt produktu no savā kontā

1. Piesakieties savā kontā un noklikšķiniet uz “Mani pakalpojumu pieprasījumi”
2. Noklikšķiniet uz 'Izveidot jaunu pakalpojuma pieprasījumu', atlasiet savu pasūtījumu un turpiniet
3. Ievadiet to produktu skaitu, kurus vēlaties atgriezt/aizstāt zem “Servisa daudzums”
4. Atlasiet atgriešanas/aizstāšanas iemeslu un to, vai dodat priekšroku atmaksai vai nomaiņai
5. Ja produkts ir bojāts, lūdzu, nosūtiet mums e-pasta ziņojumu un augšupielādējiet skaidru attēlu, lai izpildītu pieprasījumu.

Kad jūsu pieprasījums būs iesniegts, saņemsit e-pasta ziņojumu ar papildu informāciju par jūsu pieprasījuma apstrādi. Ja produkti ir jāatgriež, izdrukājiet atgriezto veidlapu un pievienojiet to iepakojumam.